Гарантія повернення та обмін товару.
Гарантія товару
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні Товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
2.Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодовано його повну вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка менеджера під час добору товару;
- різночитання технічної документації;
- помилка складу під час відбору Вашого товару;
- брак виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням.
Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.
7. Вимоги до товару, що повертається:
- на товарі відсутні механічні ушкодження;
- відсутні ознаки встановлення товару;
- наявність товарного чека/витратної накладної.
8. Гарантійний строк на неоговорені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів чи більше, залежно від типу товару (для нових товарів).
9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком шлюбу): якщо з моменту продажу минуло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі, без урахування вартості за пересилання кур'єрськими поштовими службами, витрати за пересилання такого товару оплачує Покупець.
Повернення та обмін товару
1. Повернення та обмін товару належної якості
Покупець може відмовитись від замовленого товару у будь-який час до його отримання.
Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек).
При поверненні товару належної якості, Продавець поверне його вартість, не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої заяви, однак у межах зазначеного терміну Продавець має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до закону України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, у випадку, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля) або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості. Увага! При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом. Також, у разі якщо Покупець знаходиться в іншому регіоні і повернення товару належної якості здійснюється не в магазині або офісі Продавця, а пересилається кур'єрськими поштовими службами, витрати на пересилання такого товару оплачує Покупець.
2. Претензії щодо товару неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання товару претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.
Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі шляхом заповнення заяви.
3. Порядок повернення товару.
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі необхідні умови:
- заповнити заяву на повернення товару* див. примітку
- додати копію товарного чека
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює, - для нових товарів). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Відповідно до законодавства України, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлений гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцю або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцю внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар було здійснено за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Вашу претензію буде розглянуто протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.
4. Умови повернення коштів
1) Повернення невикористаних клієнтом коштів відбувається лише після:
a) отриманої від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
б) надання копії документа, що посвідчує особу
2) Повернення коштів за товар, що повертається клієнтом, здійснюється тільки після:
a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (див. п. 3. Порядок повернення товару)
б) заповнення заяви на повернення грошей
в) надання копії документа, що посвідчує особу
При поверненні товару належної якості Продавець поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви. Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата Товару - поштовим/банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.
Повний та актуальний текст редакції Закону України "Про захист прав споживачів".
посилання: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12